“Fraud
Przejdź do treści

Wstęp

Która kobieta kiedyś nie poszukiwała idealnej kreacji na wyjątkową okazję? Często z autopsji wiemy, że jest to nie lada wyzwanie, a mimo wielu możliwości, nadal nie jesteśmy w stanie znaleźć tej jednej wymarzonej sukienki. Z tej właśnie przyczyny powstała luksusowa marka z polskim kapitałem, która spełnia wymagania nawet najbardziej wymagających kobiet. W ofercie można znaleźć przede wszystkim sukienki, ale także inne części damskiej garderoby. Marka na tle konkurencji wyróżnia się wysokiej jakości materiałami, starannym wykonaniem i oryginalnymi projektami. Ogromne zaangażowanie w proces produkcji owocuje doskonałymi pod każdym względem kreacjami, które sprawiają, że kobiety mogą poczuć się wyjątkowe.

Wyzwanie

Pomimo już ugruntowanego rynkowego wizerunku, przedsiębiorstwo chciało maksymalizować swój potencjał w obszarze marketingu internetowego. Kanały online, w które dotychczas inwestowała firma, nie przynosiły maksymalnych korzyści. Dlatego podjęliśmy się wyzwania, jakim było zwiększenie rentowności przy efektywniejszym wykorzystaniu kanałów online.

Co zrobiliśmy

Zespół Semguru podjął się kompleksowej optymalizacji działań reklamowych z naciskiem na trzy kluczowe obszary:

SEO

Zidentyfikowaliśmy słabe strony w dziedzinie SEO i przeprowadziliśmy gruntowną analizę słów kluczowych, treści na stronie oraz struktury witryny. Następnie zajęliśmy się odpowiednim doborem słów kluczowych na podstawie modelu AIDA. Rozbudowaliśmy bloga i przeprowadziliśmy prace contentowe. Nie mogliśmy zapomnieć również o mocnym link buildingu, który jest nieodzownym elementem skutecznych działań SEO.

Google Ads

Przeprowadziliśmy gruntowną zmianę struktury konta reklamowego, dostosowując go do nowych celów i strategii kampanii. By ograniczyć koszty i skoncentrować się na bardziej zyskownych obszarach, zlikwidowaliśmy ustawienia, które sprawiały, że budżet był wydawany nieskutecznie. Wykluczone zostały frazy powiązane ze zwrotami oraz wykluczone zostały aplikacje mobilne z kampanii. Poprawiliśmy reputację marki poprzez zachowanie odpowiedniego kontekstu reklam i wykluczenie miejsc z treściami wrażliwymi w placementach reklamowych. Zadbaliśmy o ciągłą optymalizację konta, monitorując i dostosowując kampanie w czasie rzeczywistym. Ponadto zmieniliśmy priorytety z ilości transakcji na marżę uzyskaną ze sprzedaży, co pozwoliło osiągnąć bardziej zyskowne wyniki. Korzystając z zaawansowanych narzędzi analitycznych, przeprowadziliśmy dogłębną analizę danych dotyczących ścieżek wielokanałowych w Google Analytics 4, co pomogło lepiej zrozumieć zachowania klientów, zoptymalizować kampanie reklamowe i stworzyć listy remarketingowe w oparciu o cele.

Social Ads

Drogę do sukcesu rozpoczęliśmy od przepinania konta reklamowego na dobre praktyki. Dokładnie przeanalizowaliśmy obecne kampanie reklamowe i zidentyfikowaliśmy obszary wymagające poprawy. Opracowaliśmy jednolitą strategię, która uwzględniała najlepsze praktyki z zakresu targetowania. Zadbaliśmy także o stałe monitorowanie konta i bieżącą optymalizację.

Efekty SEO

+0K

Kliknięcia

+0M

Wyświetlenia

+0%

Widoczność w TOP3

+0%

Widoczność w TOP10

+0M

Sprzedaż z kanału ogranicznego

Efekty Google Ads

+0%

ROAS

-0%

Koszty

+0%

Wartości konwersji

+0M

Wzrost sprzedaży

Efekty Social Ads

+0%

ROAS

+0%

Kliknięcia

+0K

Sprzedaż

Podsumowanie

Dzięki kompleksowej optymalizacji działań reklamowych i optymalizacji SEO marka nie tylko zwiększyła swoją widoczność i zyski, ale także wzmocniła swoją pozycję na rynku mody. Opierając działania na danych, byliśmy w stanie zapewnić wzrost rentowności przy wykorzystaniu tych samych kanałów online, z jakich dotychczas korzystała firma. Wspólnie kontynuujemy współpracę, dążąc do dalszych sukcesów marki.

Osoby odpowiedzialne za projekt

Przemysław Przybylski

CEO

Grzegorz

Google Ads Expert

Julia Szorc

Google Ads Specialist

Katarzyna Smółka

Social Ads

Magdalena Szpott

Content Ekspert

Angelo Szefler

Grafik kreatywny

Michał Woronin

SEO Expert

Patrycja Szefler

Project Manager & SEO specialist

up arrow