Zespół Semguru podjął się kompleksowej optymalizacji działań reklamowych z naciskiem na trzy kluczowe obszary:
SEO
Zidentyfikowaliśmy słabe strony w dziedzinie SEO i przeprowadziliśmy gruntowną analizę słów kluczowych, treści na stronie oraz struktury witryny. Następnie zajęliśmy się odpowiednim doborem słów kluczowych na podstawie modelu AIDA. Rozbudowaliśmy bloga i przeprowadziliśmy prace contentowe. Nie mogliśmy zapomnieć również o mocnym link buildingu, który jest nieodzownym elementem skutecznych działań SEO.
Google Ads
Przeprowadziliśmy gruntowną zmianę struktury konta reklamowego, dostosowując go do nowych celów i strategii kampanii. By ograniczyć koszty i skoncentrować się na bardziej zyskownych obszarach, zlikwidowaliśmy ustawienia, które sprawiały, że budżet był wydawany nieskutecznie. Wykluczone zostały frazy powiązane ze zwrotami oraz wykluczone zostały aplikacje mobilne z kampanii. Poprawiliśmy reputację marki poprzez zachowanie odpowiedniego kontekstu reklam i wykluczenie miejsc z treściami wrażliwymi w placementach reklamowych. Zadbaliśmy o ciągłą optymalizację konta, monitorując i dostosowując kampanie w czasie rzeczywistym. Ponadto zmieniliśmy priorytety z ilości transakcji na marżę uzyskaną ze sprzedaży, co pozwoliło osiągnąć bardziej zyskowne wyniki. Korzystając z zaawansowanych narzędzi analitycznych, przeprowadziliśmy dogłębną analizę danych dotyczących ścieżek wielokanałowych w Google Analytics 4, co pomogło lepiej zrozumieć zachowania klientów, zoptymalizować kampanie reklamowe i stworzyć listy remarketingowe w oparciu o cele.
Social Ads
Drogę do sukcesu rozpoczęliśmy od przepinania konta reklamowego na dobre praktyki. Dokładnie przeanalizowaliśmy obecne kampanie reklamowe i zidentyfikowaliśmy obszary wymagające poprawy. Opracowaliśmy jednolitą strategię, która uwzględniała najlepsze praktyki z zakresu targetowania. Zadbaliśmy także o stałe monitorowanie konta i bieżącą optymalizację.