prestizowakuchnia color - Prestiżowa Kuchnia

Prestiżowa Kuchnia to marka będąca pod skrzydłami firmy Nas Troje, istniejącej od 2000 roku. prestizowakuchnia.pl jest sklepem internetowym oferującym wyselekcjonowane artykuły kuchenne. Zespół tworzą specjaliści z branży o wieloletnim doświadczeniu, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą w publikowanych artykułach eksperckich.

Klient

Prestiżowa
Kuchnia

Branża:

Artykuły kuchenne

Zakres współpracy

SEO

Data

2018 - 2023

Wyzwanie

Celem Klienta był wzrost świadomości marki pod ogólne frazy, które miały mu zagwarantować wysokie pozycje w wyszukiwaniach w Google. Było to nie lada wyzwanie ze względu na bardzo konkurencyjną branżę. Jak zwykle podjęliśmy rękawicę i postawiliśmy na solidne pozycjonowanie SEO. Głównym obszarem naszych działań miał być wzrost sprzedaży w sektorze B2C, dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie strategii long tail.

Cele współpracy

Od samego początku współpracy mieliśmy jasno określone cele. Należały do nich przede wszystkim, zbudowanie góry lejka, a co za tym idzie większej rozpoznawalności brandu, jak również podniesienie sprzedaży z kanału organic.

Metryki współpracy:

Wzrost ruchu z organica
352 %
Wzrost liczby
słów kluczowych
w TOP3
+ 361 %
Wyświetlenia
strony
Wstęp
Analiza i definicja
istniejących problemów

Działania rozpoczęliśmy od przeprowadzenia szczegółowej analizy technicznej strony prestizowakuchnia.pl, narzędzi i konfiguracji analityki, żeby zbudować dobry fundament pod dalsze działania. Do głównych obszarów naszej pracy należały:

icon

Optymalizacja strony pod słowa kluczowe z wysoką intencją zakupową

icon

Optymalizacja struktury strony

icon

Wdrożenie strategii pozyskiwania linków

icon

Budowanie widoczności na ogólnych frazach

icon

Wdrożenie optymalizacji na kluczowych podstronach w oparciu o frazy z długiego ogona

Audyt
Mapowanie i rozwiązanie problemów

Działania

Kompleksowo zajęliśmy się pozycjonowaniem SEO strony klienta. Mieliśmy doskonały obszar roboczy o ogromnym potencjale. Duża baza produktów, sekcja z artykułami i filmami pozwoliły nam na wykorzystanie bardzo długiej listy słów kluczowych w stosunkowo trudnej i bardzo konkurencyjnej branży. Postawiliśmy na ruch organiczny, a więc cała nasza uwaga koncentrowała się na wypozycjonowaniu strony internetowej tak, aby osiągnąć możliwie jak najwyższe pozycje w wyszukiwaniach. Osiągnięcie naszego celu, wymagało wykorzystania wielu pomocnych narzędzi, jak np. Ahrefs, Google Search Console, Google Analytics, Semrush czy Clusteric.

 

 

wniosek

Komentarz

Optymalizacja strony pod słowa kluczowe z wysoką intencją zakupową

Przeprowadziliśmy dogłębną analizę, aby zidentyfikować słowa kluczowe o wysokim potencjale konwersji, które odzwierciedlały specyficzne produkty i marki oferowane przez „prestizowakuchnia.pl”

Optymalizacja struktury strony

Zapewniliśmy, że strona internetowa ma logiczną i SEO-friendly strukturę URL, z właściwym wykorzystaniem tagów H1, H2, a także z optymalizacją meta tagów i atrybutów alt dla obrazów

Wdrożenie strategii pozyskiwania linków

Zajęliśmy się zdobywaniem linków zewnętrznych z serwisów o tematyce kulinarnej i lifestyle’owej, aby zwiększyć autorytet domeny w kontekście ogólnych fraz związanych z gotowaniem i wyposażeniem kuchni

Budowanie widoczności na ogólnych frazach

Sprecyzowane frazy z mniejszą intencją zakupową ale około tematyczne pozwoliły zbudować większą rozpoznawalność marki w wyszukiwarce Google.

Wdrożenie optymalizacji na kluczowych podstronach w oparciu o frazy z długiego ogona

Wykorzystaliśmy także frazy długiego ogona, które choć generują mniej ruchu, charakteryzują się wyższą intencją zakupową i mogą przyczynić się do zwiększenia konwersji

Przez połączenie tych dwóch ścieżek, „prestizowakuchnia.pl” była w stanie zwiększyć swoją widoczność zarówno w specyficznych, wysoko konwertujących zapytaniach, jak i w szerszym zakresie zapytań branżowych, co przyczyniło się do wzrostu organicznego ruchu i poprawy pozycji w branży ekskluzywnych akcesoriów kuchennych.

review img - Krystian Wawrzyczek

Świat, jaki jest, każdy widzi i dobrze wie. Klient jest czarowany, traktowany, niczym najważniejszy na świecie, póki nie stanie się Klientem na stałe. Bo w branży SEO bycie nie na stałe jest – z zasady – bezsensowne. A później… stały Klient powszednieje i można o nim zapomnieć. Niech sobie radzi.

Takie były nasze przykre doświadczenia z wieloma gigantami w przestrzeni SEO, póki nie udało nam się trafić na semgurus.

Długo przecieraliśmy oczy ze zdumienia, że można być tak zadbanym, że jest firma, której naprawdę ZALEŻY! I to się po latach naszej współpracy nie zmieniło. Semguru ma misję i trzyma się danego słowa. Klient jest ważny i trzeba dbać o Jego interesy. Wszyscy to obiecują, ale tylko nieliczni dotrzymują słowa. Dlatego z takimi ludźmi, jak grupa semguru, można, bez obaw, związać się na całe, bardzo długie lata. Oni żyją swoją pasją i nie odpuszczają. W końcu takie jest zadanie prawdziwego bohatera!

Krystian Wawrzyczek
prestizowakuchnia.pl

Podsumowanie

Prestiżowa Kuchnia to strona o potężnych możliwościach contentowych, dlatego świetnie sprawdziła się jako przestrzeń do pozycjonowania SEO. Spektakularne wyniki, które osiągnęliśmy, tylko to potwierdziły. Nasz klient musiał poczekać na efekty dłużej, niż w przypadku płatnej reklamy, jednak dobre SEO przynosi długotrwałe efekty. Wciąż obserwujemy wzrost liczby kliknięć i liczby słów kluczowych w TOP3, co dobrze rokuje na kolejne miesiące.