Skuteczne kampanie
SEMO SEO+SEM+Dane+Konsulting

Zwiększamy sprzedaż online dzięki strategiom integrującym
działania SEO z kampaniami Google Ads, analityką internetową i konsultingiem.
icon

Łączymy siły SEO, Google Ads, Analityki i konsultingu w jednej strategii marketingowej

icon

Powierzamy koordynację projektu Seniorowi z ponad 15-letnią praktyką

icon

Zapewniamy dedykowanych ekspertów do obsługi każdego obszaru w projekcie

icon

Opracowujemy strategie działań bazujące na danych sprzedażowych

icon

Stawiamy na szczerość w komunikacji - otwarcie powiemy “czy warto”

icon

Dzielimy się wnioskami wspierającymi pozostałe kanały sprzedaży

overlap-bg
umów rozmowę
Zostaw swoje dane. Oddzwonimy w 24h.




    Napisz e-mail

    Autorskie pakiet
    działań SEMO

    SEMO to autorska usługa Semguru, która łączy siłę SEO, Google Ads, Analitykę i Konsulting tworząc spójną strategię opartą na współpracy kanałów generowania ruchu i podnoszenia kompetencji zespołu po stronie klienta.

    Oferujemy trzy pakiety dopasowane do e-commerce i firm B2B – od mniejszych biznesów po duże marki. Po wspólnej analizie celów dobieramy działania i tworzymy zintegrowaną strategię, która realnie wpływa na wyniki.

    person

    Zespół SEMO
    semguru

    Elementy kampanii Google Ads w pakietach SEMO
    • Przegląd konta Google Ads (dostępnych danych i podjętych działań)
    • Wyznaczenie celów kampanii dostosowanych do priorytetów klienta
    • Konfiguracja i optymalizacja struktury kampanii Google Ads
    • Stworzenie angażujących tekstów reklamowych (nagłówki i opisy)
    • Zaprojektowanie i przygotowanie atrakcyjnych kreacji graficznych
    • Cotygodniowe raportowanie wyników kampanii i wykonanych działań
    • Cykliczna optymalizacja kampanii bazująca na danych i trendach
    • Kompleksowa analityka GA4 dla oceny kondycji e-commerce
    • Przeprowadzanie testów A/B zwiększających efektywność kampanii
    • Opracowanie roadmapy rozwoju konta w celu koordynacji postępów
    • Szkolenia dla zespołu klienta z najlepszych praktyk Google Ads
    Elementy strategii pozycjonowania SEO w pakietach SEMO
    • Kompleksowy audyt techniczny strony internetowej
    • Szczegółowa analiza konkurencji i widoczności witryny
    • Szczegółowa analiza konkurencji i widoczności witryny
    • Audyt poszczególnych podstron i optymalizacja istniejących treści
    • Optymalizacja techniczna strony zgodnie z wytycznymi audytu
    • Opracowanie strategii link buildingu zewnętrznego i budowa bazy linków
    • Opracowanie strategii link buildingu wewnętrznego i optymalizacja linkowania
    • Cykliczna analiza i podnoszenie wyników jakościowych strony (CTR)
    • Tworzenie i publikacja wysokiej jakości treści (do 2 artykułów / mies.)
    • Cykliczna optymalizacja wybranych podstron (do 25 podstron / mies.)
    • Pozyskiwanie wartościowych linków zewnętrznych (do 20 linków / mies.)
    Mały e-commerce

    Idealne rozwiązanie dla rozwijających się sklepów online, które chcą zbudować widoczność i zwiększyć sprzedaż przy kontrolowanym budżecie.

    Oferta kierowana dla eCommerce z przychodami do 100 000 pln / miesięcznie.

    Pokaż więcej Pokaż mniej
    od 5000 zł netto/mc

    + opłata od budżetu reklamowego

    Proszę o kontakt
    Duży e-commerce

    Dla sklepów z rozbudowaną ofertą i dużym ruchem – pakiet nastawiony na skalowanie działań i maksymalizację zysków z kanałów SEO i Ads.

    Oferta kierowana dla eCommerce z przychodami powyżej 100 000 pln / miesięcznie.

    Pokaż więcej Pokaż mniej
    od 10 000 zł netto/mc

    + opłata od budżetu reklamowego

    Proszę o kontakt
    B2B

    Dla firm oferujących usługi lub produkty biznesowe – strategia pozyskiwania leadów i budowania widoczności w branżowych wynikach wyszukiwania.

    Oferta kierowana dla firm z budżetem reklamowym od 10 000 pln / miesięcznie.

    Pokaż więcej Pokaż mniej
    od 10 000 zł netto/mc

    + opłata od budżetu reklamowego

    Proszę o kontakt

    Proces prowadzenia kampanii SEMO

    Nasze działania opieramy na sprawdzonym procesie, który łączy analizę, wdrożenie
    i ciągłą optymalizację, by maksymalnie wykorzystać potencjał SEO i SEM.

    1

    Zrozumienie biznesu
    i klienta docelowego

    Zaczynamy od zrozumienia biznesu i praw, które nim rządzą. W pierwszy etapie skupiamy się na klientach docelowych, propozycji wartości i zrozumieniu strategii biznesowej.

    • Analiza strategii rozwoju biznesu
    • Analiza person zakupowych i weryfikacja założeń z danymi
    • Analiza propozycji wartości biznesu
    • Przegląd otoczenia biznesowego (marże, sezonowość, wiodące produkty lub usługi)
    • Ustalenie metryk sukcesu współpracy (ROAS, ROI, CPA ,CAC)
    • Ustalenie przepływu informacji, zasobów i kompetencji zespołu po stronie klienta
    image
    2

    Analiza danych
    i działania techniczne

    Przeprowadzamy gruntowną analizę danych i stanu technicznego, by zbudować silne fundamenty dla dalszych działań SEO i SEM.

    • Przegląd konta Google Ads i audyt techniczny strony
    • Szczegółowa analiza konkurencji i widoczności witryny
    • Zdefiniowanie kwartalnych celów biznesowych
    • Optymalizacja techniczna strony i konfiguracja konta Google
      Ads
    • Opracowanie strategii link buildingu zewn. i wewn.
    • Wyznaczenie fraz kluczowych w modelu AIDA
    image
    3

    Wdrażanie strategii
    SEO i SEM

    Na podstawie zebranych danych wdrażamy spójną strategię, która łączy precyzyjne
    działania reklamowe z optymalizacją organiczną.

    • Przygotowanie treści i grafik dla kampanii Google Ads
    • Konfiguracja i uruchomienie kampanii reklamowych
    • Przeprowadzanie testów A/B i bieżące zarządzanie kampaniami
    • Stworzenie i publikacja artykułów blogowych i/lub opisów
    • Optymalizacja istniejącej treści na stronie pod kątem SEO
    • Pozyskiwanie linków zewn. i optymalizacja linków wewn.
    image
    4

    Monitorowanie
    i raportowanie wyników

    Na każdym etapie mierzymy efekty, raportujemy postępy
    i wspólnie z klientem wyznaczamy kolejne cele rozwoju.

    • Cotygodniowe raportowanie wyników i wykonanych działań
    • Przeprowadzanie cyklicznych spotkań zespołów SEO i SEM
    • Ustalanie wspólnych celów dla dalszych działań organic i paid
    • Pogłębiona analiza fraz kluczowych w trakcie trwania kampanii
    • Wymiana wniosków dot. współczynnika CTR w SEO i Ads
    image

    Dlaczego warto powierzyć nam
    prowadzenie kampanii SEO i SEM?

    Nasze działania opieramy na sprawdzonym procesie, który łączy analizę, wdrożenie
    i ciągłą optymalizację, by maksymalnie wykorzystać potencjał SEO i SEM.

    icon
    Krok 1
    Analiza dotychczasowych działań przed rozpoczęciem współpracy

    Zanim podejmiesz decyzję o współpracy, nasz zespół przeanalizuje Twoje dotychczasowe działania marketingowe.

    Na tej podstawie opracujemy kompleksowe wnioski i rekomendacje dotyczące dalszych kroków.

    Stawiamy na pełną transparentność, dlatego otwarcie omówimy z Tobą wszystkie możliwości, potencjalne wyzwania i opłacalność całego projektu.

    icon
    Krok 2
    Regularne raporty z wykonanych prac i osiągniętych rezultatów

    Doskonale rozumiemy, jak ważna jest systematyczna i klarowna komunikacja z klientem.

    Dlatego będziesz otrzymywać od nas cotygodniowe raporty, przedstawiające podjęte działania i uzyskane wyniki w sposób jasny i zrozumiały.

    Dzięki temu zawsze będziesz na bieżąco z postępami naszych prac i ich realnym wpływem na Twój biznes.

    icon
    Krok 3
    Skuteczne strategie tworzone przez seniorów z ponad 15-letnią praktyką

    Twoje kampanie SEMO powierzymy zespołowi doświadczonych seniorów z ponad 10-letnim stażem w branży.

    Nasi specjaliści łączą rozległą wiedzę techniczną z doskonałą znajomością sprawdzonych praktyk biznesowych.

    To unikalne połączenie kompetencji gwarantuje, że opracowane strategie będą efektywne i w pełni dostosowane do specyfiki Twojego biznesu

    Wybrane realizacje
    kampanii SEMO

    fulfilio - Fulfilio
    SEMO
    50%
    wzrost ilości leadów

    Fulfilio

    Dowiedz się jak SEMO pomaga pozyskiwać leady dla Twojej organizacji

    Case Study
    bohomoss - Bohomoss
    SEMO
    59,18%
    Wzrost przychodów

    Bohomoss

    Ekskluzywna odzież damska

    Dowiedz się w jaki sposób przy pomocy SEMO udało się rentownie podnieść wyniki firmy.

    Case Study
    ekofabryka casestudy cover - Ekofabryka
    SEMO
    170%
    wzrost sprzedaży po półtora roku współpracy

    Ekofabryka

    Porducent i dystrybutor pojemników na odpady

    Dowiedz się w jaki sposób zbudowaliśmy długofalową współpracę przy pomocy usługi SEMO

    Case Study
    case1 - Lou.pl
    SEMO
    15,02%
    Sprzedaż netto

    Lou.pl

    Ekskluzywna odzież damska

    Odkryj, jak marka Lou.pl zwiększyła sprzedaż netto i wartość koszyka dzięki działaniom SEO i kampaniom Google Ads.

    Case Study